Uttalelse fra fylkesstyret i Troms 20. april 2010

Fagforbundet i Troms maner til saklig debatt om forvaltningsplanen

Fagforbundet Troms støtter bygningsarbeiderstreiken

Fagforbundet Troms gir full støtte til de streikende bygningsarbeiderne i Fellesforbundet! Streiken som bygningsarbeiderne fører er en viktig del av kampen mot sosial dumping.

Arbeidsmiljø og samfunnsøkonomiske konsekvenser

Leserinnlegg i avisa Nordlys av Britt Ås, fylkesleder og Hilde Bernhardsen, nestleder i Fagforbundet Troms

Ufrivillig deltid og likelønn på kvinnedagen

I snøkov og vind, på Rådhusplassen i Tromsø, holdt Fagforbundet Troms' nestleder Hilde Bernhardsen appell på kvinnedagen 8. mars. "Ja til likelønn og ei lønn å leve av" var hovedparolen under 8. mars markeringa i Tromsø i går.

Representantskapsmøte 24. og 25. februar

24. - 25. februar avholdt Fagforbundet Troms sitt representantskapsmøte på Grand Hotell i Tromsø

Sammen om solidaritet for palestinerne i Midtøsten!

På Fagforbundets landsmøte november 2009 ble nytt solidaritetsprosjekt vedtatt. Fagforbundet og Norsk Folkehjelp skal samarbeide om felles innsats for palestinerne i Midtøsten. Fagforbundet Troms var så heldige å få Mads Gilbert til å åpne representatskapsmøte 24. februar med å vise bilder og fortelle fra boka "Øyne i Gaza".

Fagforbundet Svalbard - snart egen fagforening

15. - 16. februar var Fagforbundet Troms i møte med tillitsvalgte som skal bekle det nye fagforeningsstyret på Svalbard.

Invitasjon til Kvinner Kan kurs

I forbindelse med Ladyfest uka inviterer Norsk Folkehjelp, Fagforbundet og AP's kvinnenettverk til Kvinner Kan - et kursprogram for deltakelse, mestring, innflytelse og likestilling