Bladet Tromsø: 'Tar et kraftig billettoppgjør'

Lederen av Fagforbundet Tromsø, Bjørn Willumsen, engasjerer advokat og varsler full gransking av Billetten AS, skriver Bladet Tromsø.

Informasjonsmøte om KS-oppgjøret

Hovedtillitsvalgte i Fagforbundet Troms gjennomgår resultatet av KS-oppgjøret

Høgskolebesøk i Tromsø og Harstad

Fagforbundet Troms og LO-Stat har hatt stand på høgskolen i Tromsø den 25. mai og høgskolen i Harstad 7. juni

Fagforbundet - en god arbeidsplass for dyktige arbeidstakere

Fagforbundet har tre kontoransatte som har arbeidssted i Fagforbundet Troms. I 2010 har Marita Orvik Berg vært ansatt i forbundet i 10 år. I følge personalpolitiske retningslinjer vanker det blomster og gavesjekk til ansatte som har jobba i forbundet i 10 og 25 år.

Oppgjøret for sykehusene i havn

- Dette er en pakkeløsning. Noe er veldig bra, andre elementer må vi jobbe videre med. Vi har blant annet fått på plass arbeidsgrupper som skal utrede viktige prinsipper som vakt på vaktrom og hvilke lønnsmessige tillegg som skal flyte på toppen av minstelønnsnivåene, sier forhandlingsleder Geir Mosti.

Kommunestreiken er over: Akseptabelt resultat

Streiken i kommunene som har vart i tretten dager, er nå avblåst. Meklingsmannen la onsdag morgen fram ei skisse som partene har godtatt.

Fortsatt streikevilje i Lenvik

Det er fortsatt stor streikevilje i Lenvik

Troms: Tidlig krøkes skal - den som må på post for en rettferdig sak

Streiken i kommunesektoren er ikke over, selv om meklingsmannen har innkalt partene til møte onsdag 9. juni kl. 08.00.